Muži A • Trenér Vodňan povede áčko i dorost

12.07.2014 22:22

Trenér Vodňan povede áčko i dorost Vodňany 
Václav Hrachovec se dohodl na působení u týmu mužů jen do konce roku. Sázet chce hlavně na domácí hráče. Fotbalisté Vodňan mají nového trenéra. Po uplynulé sezoně skončil Miroslav Vokatý a nahradil ho Václav Hrachovec.
Jeho cesta na lavičku mužů však byla trochu netradiční. „Od konce března jsme jednali o tom, že bych se staral o mládež. Jenže skončil Míra Vokatý a náhrada se nenašla, tak to spadlo na mě. Dohodnutí jsme takto do konce podzimní části, že povedu áčko mužů a dorost. A uvidí se, jak to budu zvládat," přiblížil nový kouč. Václav Hrachovec by si ale na svém místě podle vlastních slov uměl představit Radka Varyše. „Mrzí mě, že se to s ním nepodařilo domluvit. Pořád se snažím přesvědčit ho, aby mi pomohl." Co se týče ambic mužstva, Václav Hrachovec si myslí, že Vodňany mají šikovné hráče a tým by měl hrát v popředí I. A třídy. „Dva až tři týdny to budu zkoušet jen s vodňanskými kluky a uvidíme. Nejsou tady špatní hráči. Oslovil jsem do přípravy ještě Hojdekra z Vlachova Březí a Libora Žáka z Volyně, kteří byli na hostování," zmínil se kormidelník.
Vokatý povede děti
Miroslav Vokatý působil u týmu rok a rozhodl se skončit po vlastním rozhodnutí. „Věděl jsem to už před koncem sezony. Časově mi to nevycházelo. Původně jsem chtěl u mužstva být jen půlrok, ale nakonec to byl rok," upřesnil. Tým převzal v létě po Dušanu Benákovi po sezoně 2012/2013 a v minulé sezoně s ním v I. A třídě skončil desátý. Ovšem ve Vodňanech bude zkušený kouč působit dál, nyní jako trenér nejmenších fotbalistů. „Rok až dva si chci teď od dospělého fotbalu dát pauzu. Měl jsem nabídku z Týna nad Vltavou, ale odmítl jsem. Povedu ty nejmenší fotbalisty, ve fotbale ve Vodňanech se chci angažovat pořád," zmínil se Vokatý. Svého nástupce v trenérské pozici Miroslav Vokatý dobře zná. „Dlouho jsem s Václavem Hrachovcem hrál, byl to dobrý hráč. A je to i dobrý trenér. Bude to změna a nový impuls pro mužstvo. Popřál bych mu co nejkompletnější kádr a výsledky, díky kterým by hrály Vodňany o postup."
Přípravu Vodňany zahájily v pátek 11. července a už v sobotu od 17 hodin je na hřišti v Bavorově čeká zápas proti Volyni. V začátcích budou trénovat týmy mužů A, B a dorostu dohromady.